اقدامات سازمان بیمه سلامت در رسیدگی به شکایات بیمه شدگان
مدیر کل حوزه هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت، جزییات اقدامات سازمان متبوع خود را در بازرسی و رسیدگی به شکایات تشریح کرد و گفت: کل شکایات دریافت شده از ذینفعان سازمان هزار و ۳۶۸ مورد است که ۸۸۴ مورد از شکایات دریافت شده مربوط به بیمه شدگان سازمان بوده است.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا اعرابی با اشاره به اهم عملکرد دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت گفت: در این رابطه کل شکایات دریافت شده از ذینفعان سازمان هزار و ۳۶۸ مورد است که ۸۸۴ مورد از شکایات دریافت شده مربوط به بیمه شدگان سازمان بوده است.
مدیر کل حوزه هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همچنین ۲۲ مورد از شکایات دریافت شده از طرف دفاتر پیشخوان دولت مطرح شده است، از سوی دیگر بیشترین تعداد شکایت بیمه شدگان و پزشکان موسسات تشخیصی درمانی مرتبط با موضوع نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک بوده است، به طوری که بیمه شدگان ۲۷۸ مورد و پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی ۳۰۵ مورد است.
به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت وی در پایان افزود: البته بیشترین تعداد شکایت بدون در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان تهران با ۳۱۵ مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان های خراسان شمالی و جنوبی هر کدام با ۳مورد شکایت است، بیشترین تعداد شکایت با در نظر گرفتن جمعیت بیمه شده مربوط به استان سمنان با ۱۵ مورد شکایت و کمترین آن مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۳۴ مورد شکایت است.
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید