کمبود شیرخشک یارانه‌ای در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همایون سامه‌یح نجف‌آبادی در خصوص کمبود شیرخشک در کشور گفت: در حال حاضر دو نوع  شیرخشک یکی با قیمت آزاد و دیگری یارانه ای توزیع می شود البته ظاهر قوطی شیرخشکی که با قیمت یارانه ای به فروش می رسد با ظاهر شیرخشکی که آزاد فروخته می شود متفاوت است؛ متاسفانه با کمبود شیرخشک یارانه ای مواجه هستیم اما وضعیت شیرخشک با قیمت آزاد بهتر است هر چند مردم باید مبلغ بیشتری را صرف خرید آن کنند.

وی مشکلات انتقال ارز، کمبود مواد اولیه و واردات را در کمبود شیرخشک موثر دانست و افزود: بهتر است مسئولان مربوطه علت کمبود شیرخشک در کشور را برای مردم تشریح و در این رابطه پاسخگو باشند. کمیسیون بهداشت مجلس یازدهم بارها موضوع کمبود دارو و شیرخشک را با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار داد و در مجلس دوازدهم هم به این موضوع ورود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان اضافه کرد: وضعیت شیرخشک مدتی در کشور بهتر شد و در دسترس بود و مردم به راحتی می توانستند تهیه کنند اما در حال حاضر به راحتی به دست مردم نمی رسد و در بسیاری از موارد شیرخشک غیریارانه ای و از بازار آزاد تهیه می کنند و بهرحال مجبورند به هر طریقی شیرخشک را برای فرزندانشان تهیه کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.