انتشار دومین آمارنامه تجهیزات پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، اسحاق عامری گفت: اطلاعات موجود در آمارنامه تجهیزات پزشکی فصل جدیدی برای فعالان و ذی نفعان این حوزه تلقی می‌شود و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در این حوزه هستند می‌توانند با دسترسی به اطلاعات آن، راه هموارتری را طی کنند.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه دسترسی به آمار رسمی تجهیزات پزشکی به تحقق شعار سال در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک می‌کند گفت: انتشار این اطلاعات در دومین سال پیاپی به منظور شفافیت و تحقق ایجاد اتاق شیشه‌ای در حوزه تجهیزات پزشکی بوده است.

وی افزود: آمارنامه دارویی نقشه راهی برای برنامه ریزی و تأمین اقلام مورد نیاز این حوزه توسط ذی نفعان بوده و علاوه بر اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱، دارای اطلاعاتی از جمله «نوع تأمین ارز» برای اقلام مختلف است؛ بر این اساس میزان نیاز ارزی کشور به انواع ارز ترجیحی «۴۲۰۰ تومانی و ۲۸۵۰۰ تومانی» و ارز غیر ترجیحی «ارز تالار دوم» به تفکیک اقلام مشخص می‌شود.

به گزارش مهر عامری در پایان اضافه کرد: آمارنامه تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۲ که از طریق پنجره شفافیت سازمان غذا و دارو »publicbi.fda.gov.ir» و به صورت مستقیم «با نام کاربری عمومی Publicuser و رمز عبور Public@12345» در دسترس است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.