مقبولیت دکتر ظفرقندی در میان کادر درمان، به کمک او می‌آید
 «دکتر سید محمد جمالیان» مزیت بعدی برنامه های دکتر ظفرقندی را توجه به بحث آموزش عنوان و تصریح کرد: «امروز در جامعه با بحث فرار و مهاجرت نخبگان روبرو هستیم که ایشان در این خصوص برنامه دارند و به این معضلات توجه کرده‌اند.» 

وی با تاکیدبر اینکه مساله پزشکان عمومی و برنامه پزشک خانواده، یکی از اصولی ترین برنامه هایی است که باید اجرا شود، خاطرنشان کرد: «دکتر ظفرقندی در این حوزه نیز برنامه دارند. به طور کلی طرح‌های ایشان مطابق با برنامه پنج ساله و بسیار کامل است، اما از دکتر ظفرقندی توقع می رفت که این برنامه‌ها را یک مقدار اجرایی‌تر توضیح می‌دادند و فرایند اجرای آنها را تشریح می‌کردند.» 

جمالیان، مقبولیت دکتر ظفرقندی در میان جامعه پزشکی را یکی از نقاط قوت ایشان برشمرد و اظهار کرد: «این مقبولیت در میان کادر درمان در بحث اجرایی بسیار کمک کننده است. امیدواریم با توجه به توانمندی ایشان و سابقه اجرایی در بخش‌های مختلف و در مدیریت بزرگترین دانشگاه، بتوانند برنامه‌های بزرگ انجام دهند.» 

وی در پایان گفت: «امروز مردم دغدغه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان دارند. ۳۵ درصد رضایتمندی مردم در هر کشوری از هر دولتی، به ارائه خدمات سلامت برمی گردد و امیدواریم که دکتر ظفرقندی با تجربه بسیار بالای خود بتواند این وظیفه سنگین را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.» 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.