دکتر ظفرقندی برنامه مشخصی ارائه نکرد
 «دکتر مهدی فلاح» ادامه داد: «مساله بعدی این است که برخی از نمایندگان منتظر بودند که دکتر ظفرقندی پشت تریبون مواضع قبلی خود را اصلاح کند، کمااینکه وقتی شخصی تا بن دندان به نظام اسلامی معتقد باشد، چنین مواضعی نخواهد داشت. در مورد ایشان شبهاتی وجود داشت که مجلس انتظار رفع آنها را می‌کشید، لکن محقق نشد.» 

وی ضمن درنظر گرفتن تمایز میان عملکرد و کارنامه‌ دکتر ظفرقندی با برنامه‌های پیشنهادی او، تصریح کرد: «اگرچه برنامه‌‌ریزی در حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم و حساس است اما ایشان راه‌های عملیاتی و اجرای بعضی از برنامه‌های خود را توضیح ندادند. مثلا مهاجرت کادر سلامت یکی از مهمترین دغدغه‌هاست، ایشان چطور می خواهند از مهاجرت جلوگیری کنند؟ همچنین در مورد مشوق‌های پرستاری در حوزه تعرفه و اضافه‌کار پرستاری و حوزه های بهداشت و پزشک خانواده برنامه‌ای ارائه ندادند.» 

فلاح با یادآوری اینکه دکتر هاشمی وزیر اسبق بهداشت، پزشکی خانواده را با برنامه جلو برد، خاطرنشان کرد: «برنامه دکتر ظفرقندی در حوزه بهداشت چیست؟ شعار بهداشت مقدم بر درمان است، با کدام برنامه قرار است که محقق شود؟ همه افرادی که برای پست وزارت بهداشت معرفی می‌شوند، در حوزه خودشان از نظر علمی انسان های عالم و دانشمندی هستند. اما آیا می‌توانند برنامه‌های عملیاتی ارائه کنند؟» 

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.