باید از جامعه پزشکی و کادرسلامت حمایت مادی و معنوی صورت گیرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عالیه زمانی در خصوص کمبود اقبال به برخی رشته های تخصص و به صورت کلی تخصص گفت: ما باید از جامعه پزشکان و کادرسلامت در بحث حمایت مادی و معنوی حمایت کنیم، باید برای پزشکان تکریم قائل شویم همانگونه که درتمام دنیا این موضوع وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ما قبل از کرونا با هجمه شدید علیه این افراد مواجه بودیم و حرمت و جایگاه پزشکان را زیر سوال بردند اما در کرونا دیدیم که باز هم کادر درمان بودند که جان بر کف کنار مردم ایستادند، از طرف دیگر سیاست های کلان و آینده نگرانه ای داریم اما فرایندهای اجرایی خیلی جاها متناسب با رشته و استان انجام نشده است و طی دهه گذشته در بحث اجرا مشکلاتی را داشته ایم.

وی در پایان افزود: پیشنهاد می کنیم ارائه دهندگان خدمات سلامت را به عنوان مشتریان درون سازمانی ببینیم که باید رضایت درون سازمانی برایشان اتفاق بیفتد تا مشتریان بیرون سازمانی ما که مردم هستند راضی بشوند و خدمات با کیفیت دریافت کنند، در مرور زمان به دلیل ناکارامدی به شرایطی رسیدیم که اقبال به دوره دستیاری کاهش یافته است. حل این مشکل نیاز به بازنگری و باز مهندسی دارد. روابط عمومی سازمان نظام پزشکی 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.