ضرورت خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران در سراسر کشور
وزیر بهداشت در ابلاغیهای به پنج معاون و مدیر خود بر اشراف بیشتر به نحوه خدمترسانی و جلب رضایت بیماران و شاغلان حرف پزشکی در سراسر کشور تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، در ابلاغیه سعید نمکی خطاب به ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، قاسم جان بابایی، معاون درمان، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت، محمد توکلی، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کیانوش جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی آمده است:
«پیرو مذاکرات حضوری جهت اشراف بیشتر به نحوه خدمت رسانی و جلب رضایت بیماران و همکارانمان در سراسر کشور ضروری است موارد ذیل پیگیری شود:
۱. شورای نظارت بر ارزیابی استان با حضور پنج نفر از افراد ذیصلاح متشکل از نماینده سازمان نظام پزشکی، نماینده انجمنهای علمی و یا سازمانهای مردم نهاد عرصه سلامت در سطح استان و سه نفر از همکارانمان در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود. اسامی افراد پیشنهادی قبلاً به اینجانب اعلام گردد.
۲. شورای نظارت و ارزیابی مرکزی با حضور نماینده محترم سازمان نظام پزشکی، نماینده محترم مجمع انجمنهای علمی، معاون محترم درمان، معاون محترم بهداشت، مدیرکل محترم بازرسی و دو نفر با معرفی اینجانب تشکیل شود.
۳. سازوکار مناسب جهت نظارت مستمر بر دستگاههای تحت مدیریت تنظیم و ارائه گردد.
ضرروی است داشبورد مدیریتی مبتنی بر سطح بندی اطلاعات مورد نیاز برای سطوح نظارتی تعریف و اجرایی شود.
به کارگیری کلیه ظرفیتها همچون تبادل پیامک با ارباب رجوع، نصب صندوق در مراکز مهم و تعیین رابط جهت انتقال موارد به شوراهای نظارت استانی و مرکزی مؤثر خواهد بود. امیدوارم ظرف یک هفته آتی نحوه اعمال موارد فوق را توسط همکاران ارجمند دریافت کنم.»
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید