دریافت و بررسی ۱۵ شکایت مردمی در هفته اول سال جاری
کارشناسان مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفته اول سال جاری علاوه بر بازرسیهای روزانه، پانزده شکایت مردمی دریافت و بررسی کردند. بازرسان با حضور در مراکز و بررسی و تنظیم صورت جلسه به شکایات رسیدگی کردند.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کارشناسان مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو این دانشگاه در هفته اول سال جاری علاوه بر بازرسی های روزانه پانزده شکایت مردمی دریافت و بررسی کردند. بازرسان با حضور در مراکز و بررسی و تنظیم صورتجلسه به شکایات رسیدگی کردند. شکایت های مرتبط با این معاونت در دست بررسی می باشد و شکایت های مرتبط با سایر معاونت ها یا شبکه ها به مراکز مرتبط ارجاع داده شد.
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید