بیش از  ۹۸۰ تن مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، احمد جنیدی ضمن اعلام این خبر افزود: تعداد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از آغاز برنامه بهداشت محیط در سلامت نوروزی تا روز چهاردهم فروردین به 524675  مورد رسیده است.

جنیدی ادامه داد: بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی، مراکز و مدارس اسکان مسافرین نوروزی طی این مدت به 151441 مورد، بازرسی بهداشت محیطی از مراکز ، اماکن و رستوران های بین راهی 23912 مورد و کل بازرسی های بهدشت محیطی 700028 مورد بوده است.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی معرفی شده به مراجع قضایی تا روز چهاردهم فروردین  9462 مورد بوده  که از این تعداد 660 مورد مربوط به مراکز و رستوران های بین راهی می باشد.

وی افزود: کل مراکز و اماکن متخلف بهداشتی پلمب شده تا چهاردهم فروردین را 2275 مورد اعلام کرد که 306 مورد آن مربوط به رستوران های بین راهی بوده است.

جنیدی تصریح کرد: مقدار مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شده در این مدت 980379 کیلو گرم می باشد. 

وی ضمن اشاره به استفاده بازرسین بهداشت محیط از ابزار سنجش پرتابل در بازرسی ها گفت: در این مدت تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی 436331 مورد بوده است.

به گزارش وب‌دا رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در پایان اظهار داشت: از آغاز برنامه سلامت نوروزی تا چهار دهم فروردین تعداد موارد کلرسنجی آب  449239 مورد بوده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.