دریافت هزینه درمان در مناطق سیل‌زده صحت ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ایرج حریرچی در تکذیب خبر دریافت هزینه درمان از مردم سیل‌زده شهرهای معمولان و پلدختر، گفت: در شهرهای پلدختر، معمولان و روستاهای اطراف آنها به دلیل شدت آسیبی که به مردم وارد شده است، کلیه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات‌رسانی به مردم در این مناطق همچنان به این صورت در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از وقوع سیل مراجعه به مراکز درمانی در شهرهای پلدختر و معمولان نسبت به شرایط عادی چند برابر شده است، همکارانمان در مراکز درمانی دولتی با کمک نیروهای مسلح و نیروهایی که از دانشگاه علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این مناطق آمده‌اند، کلیه خدمات این بخش را به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: هم‌اکنون مسئولانی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه‌روزی در شهرهای سیل‌زده همچون پلدختر و معمولان حضور دارند و به روند ارائه خدمات به این مناطق نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت حریرچی در پایان تاکید کرد: اگر در مناطق سیل‌زده تخلفی در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مشاهده شد یا در ازای ارائه خدمات این بخش هزینه‌ای دریافت شد، افراد باید مورد را از طریق تماس با شماره 190 به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارش دهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.