بیمه‌ها توان ارائه خدمات کیفی در حوزه درمان را ندارند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مسعود رضایی درباره وضعیت ازدحام بیماران در بیمارستان های دولتی،گفت: درمان بسیاری از بیماران در کشور با دفترچه های سلامت و تامین اجتماعی گره خورده است زیرا بسیاری از بیماران توان طی پروسه درمان در  بخش خصوصی را ندارند.

وی افزود: بسیاری از بیماران با توجه به ارزانی خدمات درمانی در  بخش دولتی علاقمند به استفاده از  بیمه سلامت و تامین اجتماعی هستند اما بطور واقع بینانه بیمه های مذکور با توجه به حجم مراجعه بیماران توان ارائه خدمات کیفی در حوزه درمان را ندارند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: افراد سرمایه دار در کشور بطور معمول بیمارستان های خصوصی را برای طی پروسه درمان انتخاب می کنند، زیرا برای این افراد تنها دریافت خدمات کیفی درمانی اهمیت دارد و با معضل اقتصادی برای پرداخت هزینه های درمانی روبرو نیستند.  

به گزارش خبرگزاری خانه ملت رضایی در پایان با بیان اینکه کاهش خدمات بیمارستان های دولتی ریشه در ازدحام مراجعه بیماران دارد، یادآور شد: قریب به اتفاق جمعیت کشور در طبقه متوسط جامعه قرار دارند. بنابراین با شرایط مذکور مشخص است که بیماران تنها می توانند بیمارستانهای دولتی را  برای درمان انتخاب کنند که پذیرای دفترچه های سلامت و تامین اجتماعی باشند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.