نسخه نویسی الکترونیک سوء استفاده‌های احتمالی را مهار می‌کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حبیب الله موسوی بهار درباره نسخه نویسی الکترونیکی افزود: سالانه ده ها میلیون دفترچه درمانی در کشور چاپ می‌شود و هزینه سنگینی بر کشور تحمیل می‌کند که با اجرای نسخه نویسی الکترونیک از این هزینه‌ها کاسته می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: با اجرای نسخه نویسی الکترونیک، سابقه بیمار ثبت شده و از طرفی ارجاع به داروخانه‌های خاص نیز مهار می‌شود.

وی درباره زیرساخت های لازم برای اجرای نسخه نویسی الکترونیک اظهار کرد: زیرساخت های مورد نیاز برای نسخه نویسی الکترونیک از جمله اینترنت در همدان وجود دارد و فقط نیازمند سیستم کامپیوتر و حوصله پزشکان است.

 موسوی بهار درباره میزان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی همدان از سازمان های بیمه گر نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان از سازمان های بیمه‌گر 230 میلیارد تومان طلب دارد که قسمت اعظم آن به سازمان تامین اجتماعی مربوط می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در پایان اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت پرداخت های بسیار خوبی داشته و مطالبات سال 96 را به طور کامل و 75 درصد مطالبات سال 97 را نیز پرداخت کرده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.