قابلیت مطالعه و پژوهش حوزه‌های پزشکی با الکترونیکی کردن فرایندهای سازمان بیمه سلامت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، شاهرخ رامزی با حضور در بیمارستان الزهرا اصفهان از پیاده سازی طرح تبادل الکترونیک اسناد بستری بازدید کرد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ما به عنوان مدیران نظام جمهوری اسلامی موظف هستیم منابعی که از بیت‌المال دریافت می‌کنیم را به عنوان تکلیف قانونی، ملی و مذهبی به بهترین شکل هزینه و عملکرد مناسبی داشته باشیم به نحوی که با شفاف سازی بیشتر فعالیت‌ها، در جهت منافع ملی گام‌های اساسی برداریم.

رامزی با اشاره به اینکه استقرار سریع سامانه تبادل الکترونیک اسناد بستری در استان اصفهان را از گام های مهم حرکت به سمت سازمان الکترونیک دانست و افزود: با الکترونیکی کردن فرآیندهای سازمان بیمه سلامت، قابلیت مطالعه و پژوهش حوزه های پزشکی برای محققان، تصمیم سازان نظام سلامت و نظام آماری کشور فراهم می‌شود.

وی افزود: بیمارستان الزهرا اصفهان از اولین بیمارستان‌های دولتی بود که از پیشنهاد مدیریت و کنترل هزینه‌ها استقبال کرد و با استقرار سامانه‌های الکترونیکی از جمله سامانه تبادل الکترونیک اسناد بستری باعث جلوگیری از هدر رفت و مدیریت بهینه منابع شده است که می‌تواند الگوی خوبی برای کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت طرح تبادل الکترونیک اسناد بستری با همکاری مستمر دانشگاه علوم پزشکی و روسای بیمارستان‌ها به صورت آزمایشی توسط اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان اجرا شده که باعث افزایش سرعت و دقت در رسیدگی ، حذف کاغذ و مستند سازی الکترونیکی با تمام جزئیات پرونده بستری شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.