بسیج ملی کنترل فشار خون نسبت به دستاوردهایی که دارد بسیار کم‌هزینه است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا رییسی با بیان اینکه ما از همه سازمان ها و نهادها برای بهتر برگزار شدن این کمپین یاری می طلبیم، افزود: رییس جمهور به همه دستگاه ها در این خصوص ابلاغ کرده و سردار باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز از این طرح استقبال کرده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت  ادامه داد: نیروهای مسلح، پتانسیل زیادی داشته و امکانات وسیعی دارند که می توانند به این بسیج همگانی کمک کنند.این کمپین، اقدام بسیار ارزشمندی است و نسبت به دستاوردهایی که خواهد داشت، بسیار کم هزینه است. 
 
رئیسی گفت: در کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون کارگروه مشارکت های اجتماعی هم ایجاد شده که وظیفه آن جلب مشارکت همه نهادها و سازمان ها است، کارگروه پایش و ارزیابی هم در این بسیج ملی وجود دارد که اجرا و اثربخشی کمپین را بررسی کند.
 
وی افزود: باید طبق برنامه پیش برویم. مثلا یک استان داریم که مراکز نظامی در آن بیشتر است و نقش نیروهای مسلح در آن فوق‌العاده زیاد است. یک استان داریم که صنعتی است و کارگاه های زیادی دارد. اجرای طرح در این استان ها نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است. 
 
معاون وزیر بهداشت در پایان اضافه کرد: شبکه بهداشتی ما 10 میلیون نفر را در سطح روستاها تحت پوشش قرار خواهد داد، این در حالی است که مشکلات ما در شهرها بیشتر است و نیازمند همکاری همگان هستیم.
 
به گزارش وب‌دا در این جلسه، معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی آمادگی کامل این جمعیت را برای همکاری در این بسیج ملی اعلام کرد. سپس نمایندگان تام الاختیار ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت بهداشت و درمان کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی و بهداری کل نیروی انتظامی آمادگی کامل خود را برای همکاری در اجرای موفق بسیج ملی کنترل فشار خون اعلام کردند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.