ارائه آمار اعتیاد دانشآموزان به مواد مخدر تبعات منفی به همراه دارد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بابیاناینکه ارائه آمار اعتیاد دانشآموزان به مواد مخدر توسط آموزش و پرورش به صلاح نیست، بیاعتمادی خانوادهها نسبت به مدارس کشور و ترس دانشآموزان سالم از این فضا را از تبعات منفی ناشی از این اقدام دانست.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسن لطفی در مورد انتقادهایی پیرامون اظهارنظر وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه آمار مصرف مواد مخدر بین دانشآموزان را تعمدا اعلام نمیکنم، گفت: ما وقتی دلایل گرایش به اعتیاد را در سطح جامعه بررسی میکنیم به عوامل متعددی میرسیم که برخی از آنها ریشه در خانواده دارد و برخی هم ناشی از نوع برخورد خانوادهها با فرزندانشان است و مهمتر از همه نیز فضای آموزشی بوده که دانشآموزان در آن قرار میگیرند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: سهم آموزش و پرورش و مدرسه در بین علل مختلف از همه بیشتر بوده که به طور قطع در شکلگیری شخصیت دانشآموزان تاثیرگذار است.
وی افزود: البته ارائه آمار اعتیاد دانشآموزان به مواد مخدر که در شرایط کنونی از میزان بالایی برخوردار است از سوی آموزش و پرورش به صلاح نیست و به طور قطع تبعات منفی را به همراه دارد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت لطفی در بیان تبعات منفی ناشی از اعلام آمار دانشآموزانی که مواد مخدر مصرف میکنند، یادآورشد: بیاعتمادی خانوادهها نسبت به آموزش و پرورش و نگرانی آنها در مورد وضعیت فرزندانشان در مدارس، کنترل بیش از حد دانشآموزان از سوی والدین که باعث میشود آنها به بیراهه بروند و از همه مهمتر اینکه اعلام این آمار ترسی در دانشآموزان سالمی ایجاد میکند که در این فضاها مشغول به تحصیل هستند، بنابراین به طور قطع بیان این موضوع به بدنه آموزشی کشور آسیب رسانده و به بیاعتمادی نسبت به فضایی که میتواند تضمینکننده آینده علمی فرزندانمان باشد، دامن میزند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: سهم آموزش و پرورش و مدرسه در بین علل مختلف از همه بیشتر بوده که به طور قطع در شکلگیری شخصیت دانشآموزان تاثیرگذار است.
وی افزود: البته ارائه آمار اعتیاد دانشآموزان به مواد مخدر که در شرایط کنونی از میزان بالایی برخوردار است از سوی آموزش و پرورش به صلاح نیست و به طور قطع تبعات منفی را به همراه دارد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت لطفی در بیان تبعات منفی ناشی از اعلام آمار دانشآموزانی که مواد مخدر مصرف میکنند، یادآورشد: بیاعتمادی خانوادهها نسبت به آموزش و پرورش و نگرانی آنها در مورد وضعیت فرزندانشان در مدارس، کنترل بیش از حد دانشآموزان از سوی والدین که باعث میشود آنها به بیراهه بروند و از همه مهمتر اینکه اعلام این آمار ترسی در دانشآموزان سالمی ایجاد میکند که در این فضاها مشغول به تحصیل هستند، بنابراین به طور قطع بیان این موضوع به بدنه آموزشی کشور آسیب رسانده و به بیاعتمادی نسبت به فضایی که میتواند تضمینکننده آینده علمی فرزندانمان باشد، دامن میزند.
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید