برگزاری مراسم بزرگداشت "پدر کوهورت ایران" در روز پزشک
 به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حبیب شریف با اشاره به برگزاری مراسم‌های تکریم و پاسداشت خدمات نخبگانی مفاخر بومی، گفت: تجلیل و تکریم از نخبگان و سرآمدان عرصه علم و فرهنگ کشور به منظور پاسداشت مقام اثرگذاری والای این بزرگان در جامعه، وظیفه خطیری است که باید به نحو شایسته به انجام رسد و این افتخارآفرینان و قهرمانان ملی، به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند.

رئیس بنیاد نخبگان استان فارس ادامه داد: بنیاد نخبگان استان فارس به نمایندگی از بنیاد ملی نخبگان و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، هفتمین "همایش ملی پاسداشت نخبگی" را ۳۱ مردادماه همزمان با روز پزشک، به منظور تکریم و الگوسازی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی پروفسور رضا ملک‌زاده، پدر کوهورت کشور و استاد برجسته علوم پزشکی برگزار می‌کند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مقالاتی با محوریت شخصیت یا فعالیت‌های علمی این استاد بزرگوار، به صورت نقد و تحلیل و یا نوشته‌هایی از نوع خاطره و دلنوشته، به دبیرخانه این مراسم ارسال کنند و در پایان نیز از برگزیده این مقالات به عنوان کتاب در همایش رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا مراسم بزرگداشت پروفسور رضا ملک‌زاده؛ پدر کوهورت کشور، معاون پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاد برجسته علوم پزشکی، ۳۱ مردادماه همزمان با روز پزشک در شیراز برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا شرکت در این همایش ملی، به سامانه بنیاد نخبگان استان فارس مراجعه کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.