جلسه هم اندیشی هیات امنای مجتمع علمی، فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در این جلسه که با حضور سعید نمکی، مسعود پزشکیان، ولایتی رييس هيات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ایران، دکتر صومی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اعضای هیات امنای مجتمع علمی، فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی، برگزار شد، درخصوص احیای مجتمع علمی، فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی، بحث و تبادل نظر شد.

وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت احیای تاریخ و فرهنگ ایران زمین، اظهار کرد: یکی از معضلات دانشجویان امروزی در کشور ما، احساس بی خویشتنی است و این احساس، از عدم شناخت تاریخ و غریبگی با دیرینه فرهنگی سرزمین مان نشات می گیرد و دلیل اینکه دانشجویان ما در هر مملکتی، آنجا را سرزمین خود می دانند، به دلیل همین عدم آگاهی از دیرینه فرهنگی کشورمان است.

نمکی با اشاره به احیای مجموعه علمی، فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی، تصریح کرد: برای احیای این مجموعه ارزشمند، باید یک طرح جامع در حد یک پروژه ملی تعریف شود. در این راستا نیز باید گروه مطالعاتی تشکیل و پروژه فازبندی شود. 

به گزارش وب‌دا وی در پایان افزود: احیای این مجموعه با همکاری های بین بخشی و چنددستگاهی میسر خواهد شد، ضمن اینکه اداره این مجموعه نیز بهتر است با مشاركت بين بخشي انجام شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.