بازدید از مرکز فوق تخصصی ناباروری و درمان باروری بیمارستان آموزشی درمانی شهید بهشتی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مریم حضرتی در سفر به اصفهان ضمن بازدید از مرکز ناباروری حضرت مریم (س) بیمارستان آموزشی درمانی شهید بهشتی این شهر با ابراز رضایت از خدمات ارائه شده در این مرکز گفت: در این مرکز مفهوم کار تیمی به درستی درک شده و پزشک، پرستار، ماما و کارشناسان علوم آزمایشگاهی در قالب یک تیم، با انسجام و هماهنگی، خدمات خوب و رضایت بخشی را ارائه می دهند.  

وی افزود: بیش از 95 درصد از پرسنل این مرکز اعم از افراد حرفه ای و تخصصی و اداری را زنان تشکیل داده و پرستاران مرکز ناباروری، ویزیت و مشاوره بیماران، آموزش داروها و آموزش مراقبت های قبل و بعد از IVF را انجام می دهند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پایان گفت: در این مرکز روزانه 50 تا 60 نفر مشاوره های تخصصی درخصوص زنان، اورولوژی، مشاوره ژنتیک و روانپزشکی دریافت می کنند که علاوه بر آن جراحی و دارو درمانی، کشت جنین وIVF ، از مهمترین اقداماتی است که در این مرکز انجام می شود.

به گزارش وب‌دا  85 درصد هزینه های این مرکز توسط بخش دولتی تامین می شود. با توجه به سیاست های جمعیتی و دستورات اکید مقام معظم رهبری در جهت ایجاد تسهیلات برای خانواده ها، حمایت از این مرکز و مراکز دیگر یکی از وظایف وزارت بهداشت و درمان است که منجر به افزایش نرخ باروری و ایجاد امنیت  و رضایت در خانواده های ایرانی می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.