پاسخگویی ۲۴ ساعته اپرتورهای مرکز ۱۶۶۶در ایام نوروز
رئیس مرکز ۱۶۶۶ با اشاره به اینکه مرکز ۱۶۶۶ در ششماهه دوم امسال، بیش از ۷۰هزار تماس تلفنی را پاسخ داده است، گفت: به منظور افزایش رضایت مردم و بیمهشدگان اپراتورهای مرکز ۱۶۶۶ در ایام نوروز هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم هستند.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، جواد مهراندیش گفت: مرکز ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ایران، پل ارتباطی این سازمان با مردم است که از تابستان ۱۳۹۷، به صورت رسمی از طریق شمارهگیری تلفن ۱۶۶۶ پاسخگوی تماسهای بیمهشدگان، متقاضیان بیمه و مؤسسات درمانی است.
مهراندیش ادامه داد: درگاههای ارتباطی این مرکز به شمارهی ۱۶۶۶محدود نمیشوند و به زودی درگاههای پیامکی، پیامرسانهای اجتماعی، پرتال و اپهای موبایل هم ارتباط دوسویهی این سازمان با بیمهشدگان را برقرار میکنند و سرویسهای الکترونیکی بیشتری را در اختیار آنها قرار خواهند داد.
رئیس مرکز 1666 با اشاره به اینکه مرکز ۱۶۶۶ در ششماههی دوم امسال، بیش از ۷۰هزار تماس تلفنی را پاسخ داده است، گفت: این تماسها شامل تماسهای دریافت مشاوره، اطلاعرسانی در خصوص مدارک، آدرس مؤسسات درمانی طرف قرارداد و آدرس دفاتر پیشخوان، دریافت نظرات، شکایات، انتقادات و پیشنهادهای بیمهشدگان و پیگیری دریافت خسارت میشود.
وی افزود: حدود هفتاد درصد تماسها توسط پاسخگوهای مرکز پاسخ داده میشوند و در مواردی که سؤال باید به صورت تخصصی پاسخ داده شود یا نیاز به رسیدگی بیشتر دارد، تماس به مشاورین ادارات کل استانی ارجاع میشود.
مهراندیش تصریح کرد: از طریق مرکز تماس ۱۶۶۶، ارتباطات مردم با مدیران سازمان هم تسهیل شده است، هر دو هفته یک بار روزهای دوشنبه، مدیرعامل،معاونین و مدیران ارشد سازمان با حضور در جایگاه پاسخگویی مرکز ۱۶۶۶ به صورت مستقیم پاسخگوی تماسهای بیمهشدگان هستند و دستورهای لازم برای رسیدگی به سؤالات و مشکلات و رفع آنها را صادر میکنند. در هفتههای میانی این جلسات هم، مدیران کل استانی با حضور در جایگاه پاسخگویی ۱۶۶۶، به تماسهای همشهریان و هماستانیهای خود پاسخ میدهند.
رئیس مرکز 1666 اضافه کرد: با راهاندازی مرکز تماس ۱۶۶۶، میزان رضایت مردم و بیمهشدگان از سازمان افزایش یافته، به نحوی که بررسیها و نظرسنجیهای ماهانهی دفترارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان نشان میدهد بیش از ۹۰ درصد تماسگیرندگان از پیگیری و پاسخگویی این سامانه به مشکلات و سؤالات آنان راضی هستند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فرایند نسخهنویسی الکترونیک در ۳۱ شهر کشور و گسترش آن به تمامی استانها و شهرها در آیندهی نزدیک، پیشبینی میشود که در ابتدای امر میزان تماسهای این سامانه برای پاسخگویی به سؤالات احتمالی و ارائهی راهنماییهای لازم افزایش یابد. لذا به موازات اجرای این طرح، آموزش اپراتورهای پاسخگوی مرکز ۱۶۶۶ با فرایند نسخهنویسی الکترونیک و روشهای اجرایی آن در سطح کشور نیز آغاز شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی بیمه سلامت، مهراندیش در پایان به اقدامات این مرکز در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: اپراتورهای مرکز 1666 در ایام نوروز هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مردم هستند.
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید