سازمان نظام پزشکی رصد تبلیغات کالاهای سلامت محور در رسانه ملی را آغاز کرد
چهارمین جلسه کمیته مرکزی تبلیغات با حضور اعضای آن در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی تشکیل و محتوای تبلیغات کالاهای سلامت محور در رسانه ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، دراین جلسه مجوز تبلیغات شرکت های ارائه دهنده کالاهای سلامت محور و مراقبت های بالینی در منزل که قرار است در رسانه ملی تبلیغ کنند ؛مورد بررسی های لازم قرار گرفت که در نهایت تاییدیه تبلیغات کالاهای سلامت محور صادر شد اما مجوز تبلیغ مراقبت های بالینی در منزل مشروط به انجام اصلاحات لازم شد.
همچنین مقرر شد کمیته ای متشکل از چند کارشناس در معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی به منظور بررسی و کارشناسی کالاهای سلامت محور ایجاد شود تا در خصوص درخواست های تبلیغات، کارشناسی و تصمیم گیری های لازم را انجام دهد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی شیوه نامه درخواست و صدور مجوز تبلیغات امور پزشکی مورد بررسی قرار گفت که کلیات آن به تصویب اعضای کمیته مرکزی تبلیغات رسید.
همچنین مقرر شد کمیته ای متشکل از چند کارشناس در معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی به منظور بررسی و کارشناسی کالاهای سلامت محور ایجاد شود تا در خصوص درخواست های تبلیغات، کارشناسی و تصمیم گیری های لازم را انجام دهد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی شیوه نامه درخواست و صدور مجوز تبلیغات امور پزشکی مورد بررسی قرار گفت که کلیات آن به تصویب اعضای کمیته مرکزی تبلیغات رسید.
پایان پیام/
نظر خود را بنویسید