پایگاه خبری پزشکان و قانون | پالنا
۱۰۰ درصد خدمات وزارت بهداشت هوشمند شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، رضا مظهری گفت: بر اساس اطلاعاتی که وزارت ارتباطات منتشر کرد تا آبان امسال فقط ۲۷ درصد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل بود، اما هم اکنون این وزارتخانه همه ۶۳ خدماتی را که موظف به ارائه در پنجره هوشمند بود به طور ۱۰۰ درصد متصل کرده است.

وی اظهار کرد: تعدادی از خدمات کد مشمول اتصال گرفته بودند و ناظر وزارت بهداشت را مکلف می‌کرد که آنها متصل شوند، اما قابلیت اتصال وجود نداشت به عنوان مثال برای ارتقا یک دانشگاه علوم پزشکی از دسته ۲ به یک، برایش رمز گرفته بودند، اما شهروندی درگیرش نبود، اما وزارت ارتباطات مطالبه داشت که آن هم با جلساتی که داشتیم از فهرست خارج شد و در مجموع از ۷۷ خدمت به ۶۳ خدمت رسیدیم که همه‌ی آن‌ها کامل متصل شده است.

رئیس مرکز آمار فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: ما تعداد بیشتری از خدماتی را که می‌توان به مردم ارائه داد، شناسایی کردیم و پیگیر هستیم تا برای آنها رمزهای رسمی دریافت کنیم، یکی از کارهایی که باید انجام می‌شد تعامل با افراد حوزه‌هایی بود که صاحب فرایند این موضوع بودند مانند معاونت غذا و دارو، درمان و بهداشت که برای هرکدامشان به فراخور مخاطبان آن‌ها برنامه‌هایی ترتیب داده شد تا به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شوند. مهر

پایان پیام/

لینک کوتاه:

https://www.pezeshkanoghanoon.ir/p/sVw5