پیشتازی شبکههایاجتماعی در جذب مخاطبان اخبار
آمارهای جدید نشان میدهد مخاطبان اخبار در شبکههای اجتماعی بیشتر از روزنامهها است.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، براساس یک نظرسنجی در ایالات متحده؛ ۲۰ درصد از آمریکاییها خبرها را از طریق رسانههای اجتماعی، ۱۶ درصد از روزنامهها، ۲۶ درصد از طریق وبسایتهای خبری و رادیو و ۳۳ درصد از طریق تلویزیون دنبال میکنند.
تلویزیون محبوبترین رسانه خبری برای افراد بالای ۵۰ سال و دارای محبوبیت ۱۶ درصدی برای افراد ۱۸ تا ۲۹ سال و ۳۶ درصد برای افراد ۳۰ تا ۴۹ سال است. اقتصادنیوز
پایان پیام/
https://www.pezeshkanoghanoon.ir/p/GNBX