رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است،گفت: اصل تکریم ارباب رجوع در برخی از شعب تامین اجتماعی رعایت نمیشود.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی کرد با اشاره به ازدحام جمعیت در شعب تامین اجتماعی گفت: شعب تامین اجتماعی همواره با ازدحام جمعیت روبرو بوده به طوریکه بسیاری از بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی برای تمدید دفترچه بیمه و انجام امورات بیمهای خود با مشکل مواجه میشوند و ساعتها در انتظار مینشینند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: ازدحام جمعیت در شعب تامین اجتماعی بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ و پر جمعیت بوده و استانیهای چون سیستان و بلوچستان با چنین مشکلاتی مواجه نیستند و انجام امورات بیمهای در تمامی شعب این استان روان است.
کرد ادامه داد: رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است، افرادی که به منظور تمدید دفترچه درمانی و یا پرداخت حق بیمه به شعب تامین اجتماعی مراجعه میکنند غالباً افراد ضعیف جامعه، سالمندان، زنان هستند، بنابر این لازم است، کارکنان این شعبات اصل تکریم ارباب رجوع را به خوبی رعایت کنند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی باید به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت تعداد دفاتر کارگزاری خود را افزایش دهد، سازمان تامین اجتماعی از اعتبارات و سرمایه خوبی برخورددار است و نباید در چنین نهادی شاهد ضعف ارائه خدمات، برای قشر آسیب پذیر جامعه که نیازمند خدمات و رفاهیات هستند، باشیم.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با اشاره به گلایههای برخی از مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستانی و شعب تامین اجتماعی در سطح کشور، خاطر نشان کرد: حل این مشکلات درگرو گسترش خدمات غیرحضوری است و مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعه حضوری باید برای گسترش خدمات الکترونیک و غیر حضوری اهتمام ویژه داشته باشند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: ازدحام جمعیت در شعب تامین اجتماعی بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ و پر جمعیت بوده و استانیهای چون سیستان و بلوچستان با چنین مشکلاتی مواجه نیستند و انجام امورات بیمهای در تمامی شعب این استان روان است.
کرد ادامه داد: رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است، افرادی که به منظور تمدید دفترچه درمانی و یا پرداخت حق بیمه به شعب تامین اجتماعی مراجعه میکنند غالباً افراد ضعیف جامعه، سالمندان، زنان هستند، بنابر این لازم است، کارکنان این شعبات اصل تکریم ارباب رجوع را به خوبی رعایت کنند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی باید به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت تعداد دفاتر کارگزاری خود را افزایش دهد، سازمان تامین اجتماعی از اعتبارات و سرمایه خوبی برخورددار است و نباید در چنین نهادی شاهد ضعف ارائه خدمات، برای قشر آسیب پذیر جامعه که نیازمند خدمات و رفاهیات هستند، باشیم.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم در پایان با اشاره به گلایههای برخی از مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستانی و شعب تامین اجتماعی در سطح کشور، خاطر نشان کرد: حل این مشکلات درگرو گسترش خدمات غیرحضوری است و مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعه حضوری باید برای گسترش خدمات الکترونیک و غیر حضوری اهتمام ویژه داشته باشند.
پایان پیام/
https://www.pezeshkanoghanoon.ir/p/icnf