ضرورت اطلاع رسانی و ارتقای سواد سلامت جامعه از طریق رسانه ها
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: علی رغم ضرورت اطلاع رسانی و ارتقای سواد سلامت جامعه از طریق رسانه ها، ارتباط رو در رو و مستقیم با مردم امری ضروری و واجب و نیازمند توجه است.
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، کوروش فرزین در نشست مشورتی مسئولان روابط عمومی ادارات کل بیمه سلامت سراسر کشور با مدیران ارشد ستاد که از طریق ویدئو کنفرانس برگزارشد گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته نقش روابط عمومی در سازمان بیمه سلامت درمقایسه با سنوات پیشین پررنگ تر شده است.
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ادامه داد: به طورحتم حوزه روابط عمومی وظایف بسیاری برعهده دارد و این موضوع نیازمند افزایش هماهنگی های فکر و عملیاتی سازمان و ادارات کل استانی است.
وی افزود: علی رغم ضرورت اطلاع رسانی و ارتقای سواد سلامت جامعه از طریق رسانه ها، ارتباط رو در رو و مستقیم با مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر و نیازمند توجه است که به دلیل تراکم و پراکندگی وظایف همکاران روابط عمومی کمتر به آن توجه شده است.
فرزین با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید به پیگیری مشکلات مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان ورود جدی کنند اظهار داشت: کیفیت ارائه و نوع خدمت در دفاتر پیشخوان و تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی است که با نظر سنجی های مستمری که انجام می شود باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: اطلاع رسانی درباره حقوق شهروندی و حقوق بیمه شدگان توسط سازمان بیمه سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار است، ضمن اینکه ارتباط با روابط عمومی بیمارستان ها و دانشگاه ها با توجه به مشترکاتی که در فعالیتها دارند هم پیشنهادی است که می توان درباره آن اندیشید.
وی اظهار کرد: ما انتظار نداریم که روابط عمومی صرفا منتشر کننده موفقیتهای سازمان متبوع خود باشند بلکه درخصوص انعکاس مشکلات مراکز طرف قرارداد و گیرندگان خدمت نیز باید به همان شدت فعال باشند.
به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت فرزین در پایان اضافه کرد: امیدواریم روابط عمومی ها درساختار جدید ادارات کل استانی پررنگ تردیده شده و جایگاه این حوزه از لحاظ اداری نیز ارتقاء پیدا کند.
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ادامه داد: به طورحتم حوزه روابط عمومی وظایف بسیاری برعهده دارد و این موضوع نیازمند افزایش هماهنگی های فکر و عملیاتی سازمان و ادارات کل استانی است.
وی افزود: علی رغم ضرورت اطلاع رسانی و ارتقای سواد سلامت جامعه از طریق رسانه ها، ارتباط رو در رو و مستقیم با مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر و نیازمند توجه است که به دلیل تراکم و پراکندگی وظایف همکاران روابط عمومی کمتر به آن توجه شده است.
فرزین با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید به پیگیری مشکلات مراکز درمانی و دفاتر پیشخوان ورود جدی کنند اظهار داشت: کیفیت ارائه و نوع خدمت در دفاتر پیشخوان و تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی است که با نظر سنجی های مستمری که انجام می شود باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت گفت: اطلاع رسانی درباره حقوق شهروندی و حقوق بیمه شدگان توسط سازمان بیمه سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار است، ضمن اینکه ارتباط با روابط عمومی بیمارستان ها و دانشگاه ها با توجه به مشترکاتی که در فعالیتها دارند هم پیشنهادی است که می توان درباره آن اندیشید.
وی اظهار کرد: ما انتظار نداریم که روابط عمومی صرفا منتشر کننده موفقیتهای سازمان متبوع خود باشند بلکه درخصوص انعکاس مشکلات مراکز طرف قرارداد و گیرندگان خدمت نیز باید به همان شدت فعال باشند.
به گزارش روابط عمومی بیمه سلامت فرزین در پایان اضافه کرد: امیدواریم روابط عمومی ها درساختار جدید ادارات کل استانی پررنگ تردیده شده و جایگاه این حوزه از لحاظ اداری نیز ارتقاء پیدا کند.
پایان پیام/
https://www.pezeshkanoghanoon.ir/p/0OEM